czwartek, 21 kwietnia 2016

Promocja: ROSSMANN -49%, Natura

Hej Kochani!
Dawno nic nie publikowała, ale... już niebawem nadrobię zaległości. W planach mam kilka sesji oraz więcej postów z serii beauty:) Tyle słowem wstępu.


Pewnie większość  z Was wie, że rozpoczęła się promocja -49% w ROSSMANNIE (od 20.04-25.04).Przecenę obowiązują produkty do twarzy:  pudry, podkłady, bronzery, bazy, róże, korektory.


Podkłady



Warte uwagi są podkłady Max Factor  Face Finity  ALL DAY FLAWLESS 3in1 oraz L`oreal True Mach. To są dwa skrajnie różne produkty, każdy z nich daje inne wykończenie. Max Factor zastyga(utlenia się i niestety ciemnieje) i jest bardzo długotrwały, krycie ma średnie w kierunku mocnego, polecam go dla kobiet o cerze tłustej lub normalnej. Natomiast L`oreal jest lekki i rozświetlający,ale również trwały, ma krycie średnie, polubią go osoby z cerą normalną i suchą.
Produkty dostępne w Rossmannie.

Konturowanie


Rozświetlacz i róż, możecie znaleźć na pólkach w drogerii Nature, w której również są promocje. Produkty dało mi się kupić już wcześniej, ale myślę, że teraz jest odpowiedni czas, aby rzucić na nie okiem. 

Nigdy nie używałam róży, przekonałam się do nich około 2 miesiące temu kiedy byłam na kursie. Kupując ten produkt nie oczekiwałam wiele, wzięłam go ze względu na cenę (około 6 zł). Kiedy następnego dnia malowałam się nim doznałam szoku- jest nieziemsko napigmentowany i trwały! Trzeba uważać przy jego aplikacji, aby nie zrobić plam(jest godny uwagi.)

Rozświetlacz, kupiłam go pod wpływem You Tube`a. Wiele vlogerek go zachwalało, ale już rozumiem czemu. Daje przepiękny efekt tafli, trwałość porównywana do kultowego kosmetyku marki The Balm  Mary Lou  Manizer. Każda rozświetlaczomaniaczka powinna go mieć. 

 Oba produkty dostępne w Naturze.


Bronzery, w ostatnim czasie mam ich coraz więcej. Pierwszym z nich był KOBO w odcieniu Nubian Desert(dostępny w naturze), jest idealny do modelowania, długo się utrzymuje i jak widać na zdjęciu  mam już go bardzo długo, ale nadal go lubię. Stosuję przemiennie z paletką ze smashbox`a.

L`oreal Infalliable Sculpt - produkt do konturowania na mokro, jestem w trakcie testowania, ale już mi się podoba. Posiadam kolor jaśniejszy(01 Light/Medium).  Sprawdzi się u posiadaczek cery suchej lub normalnej. Kosmetyk dostępny w Rosmannie

Pudry


O pudrze Revlon Nearly Naked, jeśli chcecie wiedzieć o nim więcej odsyłam do ulubieńców:) Mogę dodać, że sprawdzi się na każdym rodzaju cery,  mocno kryje. 

Natomiast o produkcie Wibo Fixing Powder jeszcze nie wspominałam. Jest to delikatny, transparentny kosmetyk, ładnie matowi buzię, najlepiej sprawdzi się u posiadaczek cery suchej/normalnej
Oba produkty dostępne w Rosmannie.

Korektory:


L`oreal True Mach - odsyłąm do ulubieńców, tam poświęciłam mu kilka linijek. Dostępny w Rossmannie.

Catrice Liquid Camouflage -  kolejny produkt, który kupiłam przez vlogerki... Świetnie rozjaśnia, kryje cienie pod oczami. Przez swoją popularność jest ciężko dostępny, ale jeśli uda Wam się go kupić, to będziecie zadowolone. Dostępny w drogerii Natura.


Cień do powiek:



Na ten cień, marki KOBO (nr 205), polowałam już długo, ale ciągle był wykupiony. Dostałam go w drogerii Natura za około 6 zł. Jest to piękny  różowy kolor, który mieni się na złoty, zielony, a czasem nawet fioletowy - kameleon. Za taką cenę jest godny uwagi.


Social media:
 Instagram - Squeaki
Snapchat - squeaki98
Twitter - squeaki98


A Wy na coś się skusicie?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz