sobota, 7 listopada 2015

"Nie ma kobiet brzydkich, są tylko kobiety zaniedbane." Coco Chanel



 Hej kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem urodowym, takiego jeszcze na moim blogu nie było. Postaram się, żeby tego typu wpisy pojawiały się regularnie.:)
W połowie października kupiłam kilka kosmetyków na stronie ezebra.pl . Dlaczego akurat tam? Ponieważ ceny są o połowę niższe, niż w dogerii stacjonarnej. :) Zamawiając kosmetyki tylko jeden z nich znałam, resztę zamówiłam "w ciemno", 3 z 4 produktów sprawdziły się u mnie.




Na początek kultowa pomadka Bourjois ROUGUE EDTION VELVET. Jest to jedna z 3 pomadek z tej serii w mojej kolekcji.Każda z nich spisuje się u mnie fenomenalnie, są długotrwałe(trzymają się cały dzień), matowe. Mają szeroką gamę kolorystyczną od nudziaków przez wyraziste róże po piękne czerwienie.
Cena:
ezebra.pl: ok.29 zł
drogeryjna: ok.50zł







 Puder w kompakcie Max Factor Creme Puff. Zawsze używałam pudrów transparentnych, dopiero teraz skusiłam się na kolorowy i nie załuję. Moja cera jest mieszana,przetłuszcza się w strefie T. Żaden produkt, który mialam nie byl tak dobry jak ten. Cream Puff matuje moją twarz na wiele godzin, świetnie utrwala makijaż. Jest godny polecenia.

Cena:
ezebra.pl; ok.20 zł
drogeryjna ok.40 zł




Kultowy korektor  L`OREAL LUMI MAGIQUE. Jest to produkt typowo rozświetlający,  posiada drobinki(nie każdemu może się to spodobać). Jego krycie określiłabym jako średnie, sprawdzi się u osób z niewielkimi cieniami pod oczami, lub tylko do rozświetlenia

Cena:
ezebra.pl: ok.25zł
drogeryjna: ok 55zł


                                                 


Pomadka MAKE UP REVOLUTION. Jest to jedyna, która sprawdziła się średnio. Pigmentacja słaba,  trwałość również. Szminka bardzo szybko się zjada, bardiej polecam te z essence( seria longlasting).  Piękny kolor, to jedyny plus jaki widzę w tym produkcie.

Cena:
ezebra.pl 5zł.



P.S  W pasku po prawej stronie znajdziecie przycisk  "dołącz do tej witryny" dla Was, to tylko kilka kliknięć, dla mnie świadomość o stałych czytelnikach :)

Snapchat - squeaki98

XOXO, Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz