sobota, 25 lipca 2015

"Elegancja to dobry gust oraz szczypta odwagi" ~ Carmel Snow

Kochani, przepraszam,że o tak późnej porze dodaję posta, ale niedawno wróciłam do domu-zabiegany dzień. Rano miałam klientkę(przyszła do mnie na manicure), później spotkanie ze znajomymi i tak zleciało.

       Nawiązując do cytatu, w dzisiejszej stylizacji elegancka jest koszula i kapelusz, a szczyptą odwagi.... może krótkie spodenki i trampki? Look składa się z koszuli w pepitkę(mój ulubiony print <3), która jest głównym elementem stylizacji oraz z czarnych dodatków, białych butów :)

Podoba Wam się stylizacja?

A oto tematyczna piosenka ;P

Mam prośbę, napiszcie mi na dole w komentarza co chcielibyście zobaczyć na moim blogu, będę wdzięczna za odpowiedź. :*

Spokojnej nocy, Wasza Squeaki :*




































photos by mom

Hat - Stradivarius
Shirt/Sunglasses - Mohito
Shorts - H&M
Shoes - Converse
Bag - Coco Chanel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz