czwartek, 31 marca 2016

Boho




Hej!
Wiem, że w ostatnim czasie mało publikuję na blogu, ale wkrótce się to zmieni. Będzie więcej postów modowych, bardziej poruszę tematykę beauty . A na dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację w stylu boho,a pomysł na nią podsunęła mi moja koleżanka. Mam nadzieję,że Wam się spodoba.

XOXO, Klaudia

P.S: Dziękuję za 400 obserwatorów na instagramie oraz za wzrost wyświetleń na blogu, to mnie bardzo motywuje do dalszego działania. (liczę na Wasze komentarze i na to, że dodacie się do obserwatorów bloga :*)


Follow me:
Snapchat: squaki98
Instagram Squeaki (jeśli  chcecie być  na  bieżąco  włączcie powiadomienia,  a  nic Was nie ominie)




























Jacket - Cubus
Blouse - H&M
Shoes - Bershka
Bag - Sinsay
Hat - Reservet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz