wtorek, 3 maja 2016

Rossmann -49% pomadki

To już trzeci(niestety ostatni) tydzień promocji w Rossmannie, tym razem przecenione zostaną produkty do ust(konturówki, pomadki, błyszczyki, balsamy) oraz lakiery do paznokci. nie wiem czy wiecie, ale jestem typową pomdkomaniaczką, moja kolekcja jest dość spora. No to czas na przegląd!




 Rimmel by Kate Moss

Produkt jest trwał, ma przyjemną konsystencję, gama kolorystyczna jest  na tyle szeroka, że każda z nas znajdzie coś dla siebie :)

Maybelline  Color Sensational Creamy Matte

Wspominałam już kiedyś o tej pomadce w innym wpisie, na tyle ją polubiłam, że mam zamiar skusić się na kolor 685:)

Revlon HD Lipstick
 Kupiłam tę pomadkę już jakiś czas temu, ponieważ potrzebowałam takiego koloru na pewną okazję. Również cena produktu była obniżona:) Nie wysusza ust, myślę , że je nawilża a przy tym bardzo długo się utrzymuje.


\
Bourjois Rouge Velvet Edition
Najlepsze drogeryjne pomadki jakie miałam przyjemność używać.Swoją drogą zostały  nazwane kultowymi,oczywiście  za sprawą internet. Długotrwałe, kryjące i  w dodatku matowe.

Maybelline Vivid Matte Liquid
Mam ten produkt od niedawna, a już mnie pozytywnie zaskoczył. Ma kilka wariantów kolorystycznych, nawet znalazły się takie w typie Kylie Jenner. :)





Max Factor Lipfinity
Bardzo lubię produkty MF, nigdy mnie nie zawodzą,, zwłaszcza te z  serii Finity :) Pomadka Lipfinity  jest bardzo trwała, ale trzeba ją umiejętnie nałożyć - bardzo cienką warstwę i co kilka godzin posmarować usta wazeliną, która jest dołączona( w ten sposób zapobiegamy wysuszeniu ust)



Konturówki 

Nie będę się rozpisywać na temat konturówek, wymienię  tylko te, które są warte uwagi, czyli 
Max Factor, Lovely (zwłaszcza kolor nr 1), Wibo,Bourjois, Miss Sporty.


Jeśli chcecie wiedzieć na co się skusiłam, to zapraszam na moje social media
Snapchat: squeaki98
Instagram: Squeaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz