wtorek, 25 sierpnia 2015

"Nie można docenić dobrych chwil, gdy nie ma tych złych" Beyonce Knowles

Hej Kochani:)

Na początku należą Wam się wyjaśnienia, za tak długą przerwę. Pewnie sami doskonale wiecie,że różnie w  życiu się dzieje i czasem dana sytuacja pochłania nas w całości, ale już wszystko wróciło do normy :)

W weekend, z rodzicami, wybrałam się na Mazury i spędziłam tam czas od piątku do niedzieli. Było wspaniale! Piękne widoki, pyszne jedzenie i dobra zabawa, czego więcej potrzeba do szczęścia?!
 Mam nadzieję, że wybaczycie mi brak postów  w ostatnim czasie  i spodobają się Wam zdjęcia z Mikołajek.
Standardowo zapraszam do obserwowania mnie na blogu, śledzenia na instagramie (squeaki) oraz snapie (squeaki98). Zostawcie po sobie jakieś ślady w postaci komentarzy :)

Całuję Klaudia :*























Top, Bag - Zara
Shorts - Orsay
Necklace - 2nd hand
Shoes - Converse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz