czwartek, 30 lipca 2015

"I love long nails, they give me energy" Khloe Kardashian

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem niż zwykle. Pokażę Wam co jest potrzebne do wykonania manicure hybrydowego oraz jak go wykonać i kilka moich prac :)
Robienia manicure uczyłam się, na mojej mamie oraz samej sobie. Dzisiaj wykonuję go również paniom, które umówią się do mnie na wizytę :)










Niezbędnik hybrydowy:


  • Lampa (LED lub UV)
  • Lakiery hybrydowe (baza, top i kolor)
  • Waciki (bezpyłowe)
  • Cleaner (do odtłuszczenia płytki/ pozbycia się lepkiej warstwy)
  • Aceton(do zdjęcia hybrydy)
  • Pilniczek (potrzebny, aby nadać kształt paznokciom)
  • Bloczek polerski (do zmatowienia płytki)
  • Kopytko/ patyczki drewniane do odsunięcia skórek







Krótka instrukcja :)




Krok 1

Na samym początku należy zmatowić i odtłuścić płytkę paznokcia.


Krok 2

bardzo dokładnie pomalować paznokcie bazą hybrydową( BASE) i utwardzić w lampie( UV 2 min; LED 30 sek.)

\


Krok 3 

Wybrać kolor. 
Ohh, czasem bardzo trudno jest mi się zdecydować.
Kiedy już uda się wybrać kolor to nakładamy bardzo  cieniutkimi warstwami( 2 lub 3 warstwy -zależy od krycia lakieru).Każdą warstwę oczywiście utwardzamy w lampie. (UV 2 min; LED 30-40sek)





Krok 4

 Nakładamy top coat hybrydowy(TOP) i utwardzamy w lampie (UV 2 min; LED 30 sek)
 Na koniec przemywamy paznokcie cleanerem, aby pozbyć się lepkiej warstwy (warstwy dyspersyjnej)

I...

Gotowe! Mamy piękne i lśniące paznokcie na około 2-3 tygodnie.(ja paznokcie zmieniam około co 1-1,5 tygodnia, ponieważ paznokcie rosną mi bardzo szybko i denerwuje mnie odrost)

Rady:

Używaj wacików bezpyłowych, aby nie pozostawić paprochów na paznokciu.
Nakładaj cieniutkie warstwy by nie zalać skórek.
Przed rozpoczęciem manicure odsuń/ wytnij skórki, aby wyglądało to ładniej.
Przy robieniu takich paznokci należy uzbroić się w cierpliwość.


Kolekcja lakierów.

Semilac





Effective Nails









Bluesky






Oto kilka moich prac :)





\\\







Jeśli macie jakieś pytania, piszcie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz